هستی

زندگی به روایت من

هستی

زندگی به روایت من

حس من

خوب راستش من این روزا خیلی شاد نیسم اما دارم سعی میکنم عوض بشم .میدونید اسم این قالب وبلاگ رویش اگه نگاه کنید میبینید که بالاش عکسی هست که این حس رو به انسان منتقل میکنه وقتی داشتم اینجارو میگشتم چشمو گرفت چون وصف حال منه!!! نمیونم چند نفره دیگه اینو انتخاب کردن همه اونا میخوان از نو بسازن ؟! عوض بشن ؟! میل به روشد کردن دارن ؟! و 1000تا سوال دیگه که تو سرمه نمیزاره آروم باشم . اصلآ چی میشه که یک دفعه میرسی به جایکه باید همه چیزو عوض کنی؟! فکر کنم واسه  اکثر ادمها این حس پیش میاد ...... شاید اینم یک امتحانه ولی بازم تا اینجاش مهم نیست باید پیش بیاد.... بعد این حس تلخ باید بازم شروع کرد رشد کرد و میل به رشد کردنو داشت گفتنش سادس ولی راه دشواریه.  می فهمم!!!  اما باید قوی باشیم کاش می شد یک نسخه واسه همه پیچید گفت برو این کارو بکن خوب میشی ..چنتا قرص میخوردی یا یک امپول میزدی 3 4روزم استراحت میکردی از فرداش انگار نه انگار ... راحت!!. اما نداره ... هیچی نیست .باید قبول کرد با همه سختیهاش بازم باید خودمونو سرپا نگه داریم و مبارزه کنیم و موفق بشیم توی  هر شرایطیخوب یا بد به سهم خودمون باید سربلند بشیم . من واسه مه اونای که این حسو دارن دعا میکنم و میگم که من باعشقم از همه شما حمایت میکنم و دوستون دارم چون منم یکی از شمام و راستش میخوام  این قالبمو تقدیم کنم به همه کسای که میخوان رشد کنن با یک دنیا آرزوی موفقیت و عزت 

منتظر نظراتونم

دوست همیشگیتون


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد