هستی

زندگی به روایت من

هستی

زندگی به روایت من

سلام به همه

سلام به همه من یک دختره جونم که به سرم زده بعد یک مدت طولانی یکی از ارزوهامو بر اورده کنم و یک سری دوست های  خوب برای خودم پیدا کنم .اره.............. بالا خره امشب تصمیم گرفتم یک وبلاگ بسازم میدونید من هیچی از این کار بلد نسیتم ولی قول میدم صادق باشم و همه تلاشمو بکنم تا یک سری مطلب خوب براتون بنویسم . بهتره یکم راجعبه این وبلاگ بگم نظرتون چیه؟!...میدونم موافقید پس میگم داستان چیه همونطور که از اسم وبلاگم مشخص اینجا من فقط و فقط با شما درد ل میکنمو یک جوری زندگی به روایت منه فقط خودم ! شاید بشه گفت یک دفترچه خاطراته که براتون هر روز مینویسم شایدم روزی چند بار .امید ورام دوسم داشته باشید چون با یک دنیا آرزو اینجارو درست کردم .... من همه شمارو دوست دارم تا مطلب بعدی کلی بوسسسس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد